Väsymys uhkaa... Se tulee akaa päin ja kolkkaa just ku pitäs alkaa kattoo teeveetä. Huomenna pakkokirkko. O.O Pikkuisen rippijuhlat~
Eij jaksa. Löysin taas runovihon. (vanha virsiiii...) se oli sängyn alla laatikossa.
lauantai, 16. toukokuu 2009
Väsymys uhkaa... Se tulee akaa päin ja kolkkaa just ku pitäs alkaa kattoo teeveetä. Huomenna pakkokirkko. O.O Pikkuisen rippijuhlat~
Eij jaksa. Löysin taas runovihon. (vanha virsiiii...) se oli sängyn alla laatikossa.
Fyysinen ikä 17 vuotta. Henkinen ikä 10-20 vuotta. Erittäin mukavuudenhaluinen. Harrastuksina piirtäminen, musiikin kuuntelu ja satunnaisesti valokuvaaminen ja sulkapallo. Tämän hetken kuunneluimmat bändit/artistit ovat Nirvana, Ozzy Osbourne, Voltaire, Emilie Autumn ja Escape the Fate. Piirtelee pääasiassa sarjakuvia mutta innostuu aika ajoin piirtämään realistisesti ja tuhertaa silloin muotokuvia kanssaeläjistä.
Ei pidä lapsista eikä idiooteista. Ampiaisista puhumattakaan.
Pitää ukkosesta, tuoksusta sateen jälkeen, kahvista, suklaasta, pikkusiskostaan, lämmöstä ja mukavuudesta.
The sorting hat says that I belong in Slytherin!

Said Slytherin, "We'll teach just those whose ancestry is purest."
Tää blogi-idea tuli kaverilta. : D En aio kirjottaa tänne mitään syvimpiä tunnontuskiani joten haa, haa, haa! Normien blogi-juttujen lisäks saatan laittaa tänne jotain novelleja, runoja ja sen semmosia...
Kommentit