Okei.. alan saada lähes nimettömiä (paljasta identiteettisi!) uhkauksia... Pelottavaa.... o.e''
Okei, mitä mä sit kirjotan?
Aa! 3. päivä helsinkiin, ja neljäntenä leikkaus. Joudun olla sairaalassa... Ehkäpä viikon, ehkä pitempään, mutta koulun alottaminen ja muutto myöhästynee siltiki. : < Perkele. DX
Mitä muuta? Kävin kaupassa. (kaikkia kiinnostaa?) ostin suklaan sijasta.... OMENOITA! Pyöreitä punaisia omenoita.... - w -

Kommentit